5 Motosikal Legend Tapi Power yang Mampu Korang Miliki!

Kepada peminat motosikal tahun 90an yang teringin nak pakai RXZ tapi tak mampu sebab harga tak masuk akal, kami ada berita baik untuk korang. Selain RXZ, ada lagi beberapa motosikal yang sama power dan sezaman dengan RXZ. Jom tengok video ni, lepas tu boleh la try cari di Mudah.my.

Is this article helpful?

3 Comments

    1. Aku dah pernah memiliki 3.buah moto RXZ..yg terakhir aku jual pada seorang pemuda lepasan SPM.dgn harga tak masuk akal..dahlah jual murah tukar nama pun aku yg bayarkan sebab aku pasti pemuda ini akan gunakan moto itu buat merempit.oleh kerana sebab itu jika aku tidak membayar wang bagi bayaran tukar nama jika berlaku sesuatu aku yg akan terlibat sama..apa yg aku jangkakan memang berlaku 1 minggu selepas itu dia memuat naik bahawa.dia up dlm lumba haram dan menewaskan budak-budak lain..pulak tu dia listing dlm FB.dgn bangganya..

Leave a Reply to Mohd Razif Disa Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *